tisdag 21 april 2009

Move that butt


Nu har jag fått mina träningsdvd:er som jag beställt från slimshopping. Den första heter "the hotpants workout" och leds av koreografen Dan Karaty, som jobbat med bla Britney Spears och Kylie Minouge. Den här filmen bygger på massor av olika danssteg och ser kanonkul ut. Den andra dvd:n heter "Bodylicious" med LaVelle Smith Jr som har vunnit MTV pris 5 gånger. Han har jobbat med Janet och Michael Jackson och Beyoncé. Den här filmen bygger på olika träningsmoment för att stärka kroppen, inte så mycket dans. Jag tror att båda filmerna är kanoners och nu kommer den här divan i sina hotpants...till julafton kanske. Pris: 299:- resp 289:- + frakt 39:- hos http://www.slimshopping.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som ni säkert förstår själva så kommer jag inte att godkänna kommentarer som är: utanför ämnet, kränkande eller allmänt larviga.