fredag 24 april 2009

Brasilianska vaxningen avklarad


Idag var det alltså dags för den brasilianska vaxningen. Jag vill inte gå in på alla detaljer, men det var en massa benlyftande, sträckande, stramande och särande. Smärta? 4 av 5 maraccas. Det gör inte så ont som man kan föreställa sig, och att vaxa sig under armarna är mycket värre. Pris: 300:-.


Idag fick jag mitt nya smink från Donna Beauty. Jag vill prova I.D minerals som alla talar så varmt för. Ett eye startkit 699:-, borste flawless 259:-, loose foundation medium beige 90g 329:- skin Rev-er Upper 68 ml 325:-. http://www.donnabeauty.se/ Det följde även med en instruktionsdvd som jag skall titta på ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Som ni säkert förstår själva så kommer jag inte att godkänna kommentarer som är: utanför ämnet, kränkande eller allmänt larviga.